• kompleksowa oferta w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami
  • własne działy: techniczny, księgowy, windykacyjny, prawny
  • obsługa finansowo-księgową realizowana w oparciu o System Dom oraz darmową Kartotekę OnLine
  • skuteczna windykacja należności
  • współpraca z kontrahentami oferującymi korzystne warunki Klientom GGKO-ZN
  • siedziba w centrum Warszawy oraz stacjonarny Punkt Obsługi Mieszkańca
  • polityka otwartych drzwi dla zarządów wspólnot mieszkaniowych
  • polisa ubezpieczeniowa w wysokości 50 tysięcy euro oraz dobrowolne ubezpieczenie w wysokości 2 milionów złotych
  • ilość rozwiązanych spraw, przypadków, problemów w ciągu 25 lat działalności
  • pozyskanie 36 milionów złotych kredytów inwestycyjnych, 35 milionów złotych kredytów termomodernizacyjnych, 6 milionów złotych z tytułu premii termomodernizacyjnych
  • 86 przeprowadzonych termomodernizacji, udział w utworzeniu 79 indywidualnych węzłów cieplnych, wykonanie 15 nadbudów, setki mniejszych lub większych remontów
  • stabilność i transparentność – 100% własności miasta st. Warszawy
  • czynny udział w życiu społeczności lokalnej (rewitalizacja dzielnicy Ochota, budżet partycypacyjny, integracja mieszkańców)